PT-utbildningen har kickat igång och jag njuter av svenska fantastiska idrottsprestationer!
skrivet 2011-01-17 klockan 21:28:56

PT-utbildningen har så änteligen dragit igång! Funktionell träning stod först på schemat där teori varvades med praktiska övningar och coreträning. Dag 1 av 11 är så avklarad och jag avslutar nu kvällen med massa härlig inspiration från våra svenska elitidrottare. Som motivator finns det inte mycket som fungerar bättre - i alla fall inte på mig! - än att överdosera idrottsprestationer, oavsett om det är på TV eller Live. 2010 var året då vi än en gång fick möjligheten att studsa av glädja i TV-soffan när alla våra svenska hjältar en efter en presterad på topp! OS-krönikan som visades runt jul bjöd på ren njutning från fjolårets stora idrottsevenemang och rätta mig om jag har fel, men många där hemma hade nog svårt att inte fälla en tår eller två både under OS när det pågick men även under den timme krönikan sändes. Ikväll är det dags för Idrottsgalan, där några av de allra bästa ska koras. Oavsett vilka som vinner är glädjen alltid densamma, för hur skulle man så inte kunna göra!?


 


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥