Vem släppte ut miss Speedy gonzalez?
skrivet 2011-02-09 klockan 10:53:03

Igår genomled jag fyra timmars föreläsning i ämnet Kommunikation och förändring som hölls av en sjukt hyperspeedad tjej. I klass med lika enerverande som hackspetten i Kalle Anka på julafton skulle jag nog vilja påstå. Jag var så trött och mosig i skallen efteråt att det var galet. Det hon förmedlade var bra, men hennes performance hade jag kunnat vart utan, that's for sure. En duracellkanin som hoppar, studsar och talar i halva meningar och ibland bara med miner(!?) Har svårt att fatta hur hon kan vara så populär och väl anlitad, men det är väl så, man kan ju inte alltid leva upp till allas förväntningar. Anyhow, idag startade jag dagen med att koka varm choklad till minstingen i familjen här som nu får stanna hemma från dagis med samma sjuka som vi andra åkt på tidigare. Vad jag håller tummarna för att det inte blir rundgång på det här bara! Nu när det trots allt bara är en dryg veckas intensivt pluggande kvar då jag helst vill få förbli frisk. Om några timmar tänkte jag dock fly fältet och hinna med både träning och plugg innan jag går på arbetspasset på gymmet vid 17-tiden. Vad gäller den nya killen som hängde med mig på jobbet i måndags kommer han säkerligen fixa det galant och det är toppen att det kommer in någon som verkligen vill jobba!


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥