Galatajm för friidrotten
skrivet 2011-02-22 klockan 10:21:55

Ikväll är det galadags. Närmare bestämt XL-Galan i Globen. Friidrottsstjärnor kommer flockas och publiken trängas. Sen hoppas vi självklart på ett eller annat världsrekord - eller åtminstone svenskt rekord! Kanske Angelica får till det igen!? För alla er som kommer vara på plats live lär ni få en fantastisk kväll med härlig stämning. Själv kommer jag dock bara vara ett stenkast ifrån och följa tävlingarna via tv-apparaterna på jobbet under kvällens gång. Och för att slippa trängas och undvika förseningar får jag nog ge mig iväg tidigare idag. Så lite träning innan det är dags att jobba kan ju vara på sin plats. Supertaggad på att springa nu, men får ta mig i kragen och köra lite tråkig benstyrka också, om inte annat för mitt taskiga knäs skull. Så se till att peppa mig nu!

Stefan Holm vid en tidigare tävling.

 

tireb skrev 2011-02-22 @ 17:54:11

Heja, heja friskt humör, tungan hänger utanför på den som jobbar i ett kör!


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥