Premiärturen avklarad
skrivet 2011-02-21 klockan 23:09:14

Då har premiärturen på löpbandet gått idag, two to go denna veckan. Kommer köra 2-3 pass i veckan på ca 4 km med tidsintervaller de första två månaderna för att komma igång och känna av hur knät klarar sig. Sedan kommer jag förhoppningsvis kunna utöka distansen och även speeda upp tempot lite under tredje månaden för att successivt öka nästkommande två månader. Planen är att i augusti hinna springa hela sträckan (som 29-åring för första gången någonsin!) åtminstone två gånger innan det är dags för il finale. Var för övrigt packat på gymmet idag som vanligt på måndagar. En stycke no show och en avbokning, men eftersom jag tryckt in en extra blev det i alla fall två avklarade och lagom till den sista var klar hade stormen lagt sig något och jag hann vara hypereffektiv och beta av hela kvällens drift på cirkus en halvtimme. Ibland går det undan! Till på köpet okejade jag öppning på torsdag och extrapass på söndag vilket resulterar i jobb sju dagar denna veckan. Långt ifrån ultimat, men några timmar hit och dit gör mig mindre, och ger desto mer klirr i kassan. Nu har jag dock äntligen landat i soffan och velar med mig själv om jag är för trött för att orka läsa några rader eller inte. Det lutar dock åt det förstnämnda och TVn funkar oftast som ett grymt bra sömnmedel även den, så det får nog bli lite X-Games på svt1 nu.

 


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥