Upp ner in ut fram och tillbaka
skrivet 2011-02-19 klockan 23:17:37

Oj, vad hände!? Statistiken sköt i höjden markant idag. Har djungeltrumman gått varm eller vad är det frågan om? Skriv för guds skull en rad om ni ändå kikar in - bu eller bä är vilket som, bara ni ger er tillkänna så slipper jag fundera på vad som försigår. Anyhow, idag har jag kört dubbla arbetspass, vilket funkar finfint när det inte handlar om så många timmar åt gången. Första kvällen på nya plejset där i princip inget funkade som det skulle kvällen till ära. Men som vanligt är jag van vid att det strular och kör ihop sig när jag ska jobba. Jag såg åtminstone till att göra mig en lista på saker och ting att både ta reda på och kolla upp till på fredag när jag jobbar där igen. Manisk som jag är blir jag så sjukt frustrerad av att inte kunna och veta hur något funkar eller bara något så enkelt som vart grejer finns(!) Till på köpet var den andra tjejen som skulle stänga ny i receptionenn och snäll som jag är stannade jag kvar och lekte hjälpakut när tekniken inte ville fungera. Men allt var inte blaha blaha, jag sprang ju faktiskt på en del vänner och bekanta vilket alltid förgyller dagen. Så nästa helg är det inte omöjligt att det blir lite after work-häng i Vasastan, det skulle allt vara trevligt för omväxlings skull. Nu dock sovdags! Dagen har vart långkalsong och imorgon är det träning och lite jobb igen. Men häng kvar för more updates är på gång om vad som händer runt omkring. Många nya idéer, många nya intryck och uttryck. 2011 har ju bara börjat!

tireb skrev 2011-02-20 @ 17:51:23

Heja på! Du är den man vill ha bredvid sig när saker o ting strular. Har aldrig hört att du bangat när någon behövt hjälp. Kram


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥