Sånt man skulle klara sig utan att få veta
skrivet 2011-02-07 klockan 11:45:03

Det kom ett mail.

"Hej!

Jag skickar detta en gång till eftersom det tydligen är så att ni inte fått detta då mailsystemet krånglade förra veckan! Efter våra seminarier och efter att era slutversioner har kommit in så har jag dock sett att min instruktion och mitt material inte håller, det är på tok för komplicerat för att vara användbart praktiskt. Ni som ändå fått ihop era PM har gjort en prestation som är helt fantastisk och som ytterst få skulle klara av. Generellt är ni oerhört duktiga studenter så nästan alla bekymmer ni haft med själva kalkylen är inte ert fel utan mitt. Det blir så ibland när man skalar upp en uppgift på det sätt som skett med denna uppgift utan att boken ”xxxxx” uppgraderats. Dock är det också så att utan den input jag fått från er och en annan studentgrupp i xxxxx skulle jag heller inte kunnat lyfta materialet till denna nya nivå. Well, allt som ni suttit och kämpat med sker nu helt automatiskt i ett kalkylblad där ni kan välja alla förutsättningar själv för kalkylen. Se PDF-bilagan för ett exempel på hur det ser ut nu!"


Vill man veta sånt här tre dagar efter att man lämnat in slutversionen!? Näe, jag skulle inte tro det.



namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥