Härliga iskalla VinterSverige
skrivet 2011-02-23 klockan 11:32:48

Vaknade imorse av solen som strålade in och kände som jag blitt överkörd av en ångvält. Har dock sovit genom hela natten och min enda förklaring är att jag mest troligt drömt en hel massa och märkligt - då brukar jag sällan vakna pigg och utvilad även om jag fått sova hela 8 timmar. Kommer däremot sällan ihåg vad jag drömmer vilket gör det svårare att sätta fingret på exakt vad orsaken varit. Hur som helst, har hunnit styra i mig frukost och börjar så smått packa ihop mig för att dra ut i det underbara vädret innan jag beger mig till gymmet för träning och sen jobb igen. Känner att den här veckan börjar bli en aning tjatig. Sova, äta, skriva blogg, äta, träna, äta, jobba, äta, skriva blogg, sova..ja ni förstår poängen. Men från och med i nästa vecka ska jag försöka vara lika duktig på att uppdatera här och då förhoppningsvis med något nytt och mer intressant varje dag. Men nu önskar jag er alla en fantastisk dag i vårt härliga iskalla VinterSverige!

Älskar denna vinterbild av Hilda Grahnat.

 


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥