Allt sker på ren rutin
skrivet 2011-02-16 klockan 23:21:13

Borde vara så sjukt hypertaggad i dagsläget att inget skulle kunna få mig på andra tankar(!), men istället är jag bara trött omotiverad och huvudet är bara tomt. Tidigare idag på pendeltåget var jag på väg att åka för långt, jag vaknade dock upp i tid (trots att jag inte sov utan faktiskt stirrade rakt ut genom fönstret) att jag med nöd och näppe hann stiga av vid rätt hållplats. Allt är som en dimma och energin som bortblåst, ändå tar jag mig igenom dagens båda tränings- och arbetspass likt en robot med ett påklistrat leende och inhyrd entusiasm. Allt sker på ren rutin. Och är det något som sitter i ryggmärgen är det att gå in i rollen som krävs för dagen, trots att jag just idag helst hade velat stanna hemma under täcket, kollat Miami Vice-avsnitt och frossat i ostkrokar. Ja, för det heter faktiskt krokar! Anyhow, kvällen är till ända och efter att betat av en del instuderingsfrågor och halvt obegripliga anteckningar lägger jag ner pluggandet för denna onsdag och satsar på åtta timmars skön sömn med tron om att vakna med ny glöd imorgon.

Vardagstugg skrev 2011-02-17 @ 19:14:34

Självklart heter det ostkrokar! ;-) Hoppas du fick en bättre och mer fokuserad dag idag! Kram kram

sv: vardagstugg skrev 2011-02-18 @ 19:55:48

Självklart gör det det! Blev inte så mycket fokus då heller, men desto mer idag :)

Syster skrev 2011-02-18 @ 20:09:33

Grattis syster! Bra kämpat :)



Många kramar


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥