Med fortsatt hopp om vintertider
skrivet 2010-11-05 klockan 12:42:29

Som på beställning kom så snön även denna vecka. Om den bara kunde tänka sig att ligga kvar ett tag också när den väl landat. Dessvärre står termometern på någon plusgrad just nu så till min stora besvikelse lär den inte föröka sig särskilt mycket mer idag i alla fall. Jag som för en gångs skull har en vinterjacka som jag redan hunnit förälska mig i sedan jag fick den i födelsedagspresent för drygt en månad sedan. Tyvärr är inte den här bilden den mest klockrena varken utseende- eller färgmässigt. Men jackan är svart och annars fodrad i luvan och insidan av övre ryggen med världens mjukaste goaste fluff som man inte kan låta bli att stryka kinden emot var och varannan minut. Som jag skrivit förut, det är något speciellt när snön faller och jag blir som barn på nytt.



namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥