Jag måste bli bättre på det här
skrivet 2010-05-10 klockan 23:24:18

Nu var det too long ago igen(!) Börjar bli dags att tagga ner nu. Den senaste veckan har jag knappt vistats hemmavid. Stigit upp med tuppen för att sedan närvara vid både det ena och det andra och inte vara hemma igen förrän mörkret lagt sig. Lite som att jobba 24:7. Självvalt dock, till största del. men när kroppen börjar värka (och inte av träningsvärk) och jag är trött rent mentalt då ringer varningsklockorna igen. Sicken tur att maj snart är över och jag har ett stundande sommarlov som väntar bakom hörnet. MI-tentan jag nämnde i föregående inlägg gick över förväntan bra och nu har jag även avklarat FAR-tentan, håller tummarna för samma goda resultat där. Ekonomikursen startade annars idag, en kurs som sträcker sig över hela hösten med så där blir det bara en deltenta innan sommarledigheten vilket onekligen känns skönt. och apropå ekonomi så lär jag inte ta på mig mer jobb i sommar än just ekonomin kräver av mig. Inför hösten ska jag vara utvilad och äntligen kunna få känna att de flesta pusselbitarna fallit på plats. Jag önskar, jag hoppas, men viktigast är väl framförallt att jag vill och tror. Till pusslet har ju bostadsbiten fattats och/eller inte passat hittills, men nu blir det dags för flytt åter igen. En relativt nybyggd lägenhet i en smått gigantisk villa i mysigt område med nära till vatten, det låter väl fint!? Det är det också. Dock får det icke-riktiga köket ett minus, men jag har bestämt mig för att jag får leva med det tillsvidare. Fördelarna övervägde i det här fallet nackdelarna så i slutet av denna månad har jag börjat packa upp på ny adress. Nu är jag dessvärre så slut på att jag strax faller ihop i ren trötthet. Upp med tuppen imorgon igen dagen kommer se densamma ut som todays monday. På onsdag SKA jag vara bara ledig.


Syster skrev 2010-05-11 @ 10:43:14

Grattis, grattis, grattis till allt som går så bra :)



Kram kram

sv: syster skrev 2010-05-13 @ 15:58:50

Tack, tack, tack! ;)


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥