Flyttkaos och förkylning i mitt nya slott
skrivet 2010-05-30 klockan 23:10:52

Väl på plats i mitt nya slott har jag dragit på mig denna sommarens ordentliga förkylning. Det vill säga en sådan med halsont (antagligen fluss?), hosta och även en släng av feber. Jag har förgäves försökt få någon ordning här, men för mycket saknas fortfarande för att flyttkaoset ska börja dö ut. Något som kanske bör tilläggas och tillika erkännas är väl att jag inte haft varken orken eller lusten att ta mig iväg och införskaffa de tråkiga nödvändigheterna för att det ska bli mer beboeligt här heller. Ikväll vinkade jag av systeryster efter en halv veckas våldgästande. En trevlig halv vecka med biomys, middagar och sjukt mycket promenixande trots den envisa förkylningen. Sex and The City 2 och Robin Hood får båda fem sköna flipflops som en kanonstart på biosommaren såhär den sista veckan i maj. Då jag i allmänhet inte vart pigg någonstans den senaste veckan och förkylningen snarare tenderar bli värre än bättre i dagsläget kommer jag antagligen tillbringa morgondagen i ryggläge om jag själv får bestämma. Och såvitt jag vet så får jag ju det(!)



namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥