Värmebölja och ryskt disco
skrivet 2010-03-27 klockan 23:05:45

Värmeböljan i lägenheten är ett faktum. Risken är onekligen stor att jag smälter bort under natten. Alternativet kan vara att vakna med en del schyssta värmeutslag här och där imorgon(!) Vilket det än blir så är det antagligen bättre och behagligare än det disco som pågår hos mina ryska grannar i detta nu. Det kan helt klart vara en av de största fördelarna med att jag antagligen måste flytta i slutet av nästa månad. Ett frenetiskt dunkande är det enda jag hör och jag ser en bild framför mig med ett gäng hyperspeedade duracellkaniner med vodkaflaskan i ena tassen, den andra vevandes i luften och bolmandes på sju cigaretter i högra mungipan, samtidigt! Think it's time to open a window (alternativt balkongdörren), borsta biss, och sedan ta min värkande livmoder och skutta till sängs. Man får ju trots allt en timme mindre dunande inatt.


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥