20 days to go
skrivet 2010-03-04 klockan 22:39:46

Insåg med ens att det snart drar ihop sig för 1-års jubileum här på bloggen(!) Helt sjukt vad tiden rusar iväg, har suttit och bläddrat igenom året som gått och börjar ifrågasätta mitt minne när jag märker att jag inte kommer ihåg hälften av allt jag skrivit. Så många tankar, så många funderingar, så många skratt och helt sanslöst mycket tårar. Nu blickar jag framåt mot, ja..vad? Ren och skär livsglädje förhoppningsvis(!?) Men innan dess måste alla dessa projekt ta och lugna sig lite, det ena byter bara av det andra och inte sjutton hinner man andas där emellan. Två månader kvar tills jag (förmodligen) står utan bostad åter igen(!) Man kan aldrig vara säker på något förrän man har det svart på vitt, och oj vad jag emellanåt hatar denna förrädiska värld vi lever i. Men det är bara att köra på, lösningar dyker alltid upp, förr eller senare. I det här fallet önskar jag dock hellre förr än just senare(!) Så vet, hör eller ser ni något av intresse (inom Sthlm) tänk lite extra på den här tösen.


Would like some peace and quite for a while..

 

 


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥