missupsidedown fyller 1 år
skrivet 2010-03-24 klockan 19:56:04

Den här rollercoastern till blogg fyller 1 år idag (äckligt vad tiden går fort!) Hipp hipp hurraaaa!! Hur firar jag detta!? Har varken några smaskiga bilder eller något spännande i skrivväg att erbjuda idag. Lite kan jag i och för sig fira med att resultatet av projektrapporten med redovisning blev ett VG, vilket känns toppenskönt efter förra veckans intensiva slit med skiten! Veckan består annars av massage och coaching (motiverande samtal) i skolan, vilket inte är helt fel(!) Igår fick jag ryggen torterad av Anette och idag har jag fått rumpan knådad av Camilla, helt makalöst gött! Fortsätter någon av dem med massöryrket i framtiden kan jag varmt rekommendera dem båda två. Hädanefter kommer jag inte ge några råd eller ens komma med förslag (som jag så snällt informerade Jus om igår när hon inte visste om hon skulle köpa en vit eller röd Fatboy!) i diverse frågor. Istället kommer jag reflektera, sammanfatta och ställa konstiga frågor, allt enligt MI-metoden. En liten instickare sådär(!) Lite HLR (hjärt-/lungräddning) hann vi annars också med idag under eftermiddagen så nu behöver ni inte längre vara oroliga för att kolapsa i min närhet. En utbildning ALLA borde ha! Faktiskt något som kan vara värt att utbilda sig vidare i också då kurserna trots allt bara är dagskorta. Tål att tänkas på helt klart. Till firandet kan nog för övrigt räknas, att som ganska precis för ett år sedan, lyssnar jag ikväll på Ayo's Life is Real. Underbart skön låt som jag aldrig ledsnar på som får mig att längta än mer till sommaren. Jag ser sol, turkosblått hav, palmer som vajar och leenden vartän jag vänder mig. Flipflops, sand mellan tårna, klara glada färger, iskall dryck och färsk frukt i mängder. Som jag längtar efter ännu en härlig underbar sommar! Helt plötsligt känner jag mig bara så glad(!?)


Så såg bloggheadern ut för ett år sedan and i still love it!

 

 

Vardagstugg skrev 2010-03-25 @ 22:23:38

Grattis bloggen! =) Kram

sv: vardagstugg skrev 2010-03-26 @ 14:01:07

Tackar så mycket! :)

Alicia skrev 2010-03-26 @ 21:10:49

Grattis på årsdagen vännen! :)


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥