Förkylningen continues
skrivet 2010-06-01 klockan 10:31:01

Fortfarande försyyyld och halvmosig i skallen. Får se vad jag kan åstadkomma under dagen till trots. En promenix för att få lite luft är i alla fall nr 1. För var dag som går längtar jag tills jag fått i ordning allt här, tills sommarlovet börjar, tills jag kan få andas lite. I dagsläget går det ju svårt att andas ändå med täppt nos och tjockishals, men att lite kunna släppa allt igen. I need it! Hade lite av den känslan i vintras ett tag när jag precis fått ordning i förra lägenheten, skolan rullade på (om än väldigt intensivt) och jag funderade helt enkelt inte så mycket på allt och ingenting och var ganska så nöjd. Nu känner jag mig mest trött och som jag inte har koll på läget. Utan min kalender är jag totally lost! Det känns en aning skrämmande. Men snart så, lagom tills sommarlovet drar igång, då blir det ordning och reda och en hela massa peace som sagt. Kan eventuellt bli tal om en kortare resa söderut inom snar framtid också vilket jag verkligen håller tummarna för och hoppas det kommer fungera som jag önskar. Saknar mina små skåningar ju! Men nu dags att vakna här, sätta mitt namn på brevlådan och få något gjort idag, trots allt.


Cissi skrev 2010-06-02 @ 09:45:00

Håller tummarna!

Pussar och kramar

Alicia skrev 2010-06-03 @ 02:10:04

Hoppas att förkylningen ger med sig snart! Jag vet hur det känns, har dragit på en 3 veckor lång förkylning precis. Tungt! Spana in mitt senaste blogginlägg, you have been awarded babe! :)


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥