Bikinidepression
skrivet 2010-06-07 klockan 18:27:23

Inte samma fullträff som förra årets collection, men några godbitar hittar man även i år hos min, under förra året, nyvunna bikinikärlek Poko Pano. Är annars rätt missnöjd med årets badmode som serveras här i stan. Har febrilt letat efter en grym bikini men inte hittat en endaste jag verkligen fastnat för - vart ska jag leta? Jag planerar trots allt att tillbringa x antal dagar på min nya beach denna sommaren (bilder kommer inom kort), i alla fall så länge jag jobbar och befinner mig i stan. Tycker i vanliga fall att de flesta butiker som levererar budgetvarianter av bikinis brukar lyckas riktigt bra, men denna säsong vet jag inte vad som har hänt(!?) när inte ens de etablerade och lite dyrare märkena riktigt fått till det! Det ser inte ljusare ut än att jag får nöta på förrförra sommarens bikinisar ännu en säsong (för att inte tala om förrförrförra sommarens!), vilket inte känns alltför lockande då de blev mer än väl använda under förra sommaren. Men att köpa något bara för att och som sen ska samlas på hög känns långtifrån lockande det heller. That time has passed. Hur som helst, har ni något toppentips så lämna en kommentar och jag blir sååå glad!





namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥