Midsommar i Skåne
skrivet 2010-06-30 klockan 18:23:41

Har haft världens mysigaste helg hos mina bästaste skåningar! Det går alldeles för lång tid emellan, det är ett som är säkert. Saknar redan! Midsommar bjöd på vackert väder om än något kyligt framåt kvällskvisten, med andra ord som en vanlig svensk midsommar, dock utan minsta droppe regn! Det var toppen att återse alla ansikten igen, räknar jag inte fel så var det över ett och ett halvt år sedan sist. Ändå var det mesta som vanligt, det vill säga om man bortser från det antal ungar som ploppat ut eller är på väg. Något som gör det än mer mysigt, men som också tar det hela till en annan nivå. Nästa gång vi ses lär väl klanen ha växt ytterligare skulle jag tro.  Dessvärre var jag sjukt dålig på att fota kalaset så något bildregn kommer inte, men mer midsommarkänsla än nedanstående bild på lilla Agnes visar kan man väl inte få(?) Tveksamt om jag kommer bidra med några lekkamrater i form av småknoddar tills nästa gång, men en sak är säker, jag måste helt klart göra mer än en Västerbottensostpaj!


 


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥