Inför lördagens stundande festligheter
skrivet 2010-07-08 klockan 22:54:29

Efter en halvdag på stranden i tokhettan (som åtminstone råder här i Stockholmstrakten för tillfället), med åtskilliga dopp i vattnet och Gateauxs supermumsiga smörbullar blev jag upplockad av Jus i en alldeles för varm bil. Att röja och städa inför lördagens kommande födelsedagsfest vart kvällens mål. På vägen hem stannade vi och köpte inte bara mumsiga sallader till middag utan även en gräsklippare till maken som fyller ett år äldre på söndag. En present han tydligen får äran att inviga redan imorgon då gräset helst vill va klippt till lördagens partaj såklart. Bra deal, inte sant? Städningen började sedan lite segt men gick efter ett tag av bara farten och nu har jag landat hemma igen och försöker tråckla ihop en alldeles för lång slits på fodralet jag tänkt mig ha på lördag. På trädgårdspartaj behöver man väl inte kunna sitta!?


Lördagens tänkta klänning från French Connection.


Vardagstugg skrev 2010-07-09 @ 07:33:09

snygg!! på fester ska man ju stå och mingla hela tiden så det funkar nog finfint! ;-) Nu drar vi till det glamorösa lappstockholm ett tag!Inget trädgårdspartaj men väl djurpark och badpark ;-)

Kram kram

Alicia skrev 2010-07-12 @ 16:54:41

Vilken snygg klänning, den lär ha gjort succé! :)

sv: vardagstugg skrev 2010-07-13 @ 23:11:18

Det funkade finfint ;) hoppas ni hade det gött!

sv: alicia skrev 2010-07-13 @ 23:12:08

Tack, och jo en och annan komplimang för den fick jag ju :)


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥