En pysslande pysslig pyssling
skrivet 2010-07-28 klockan 23:38:29

Idag har jag vart Anna Pyssling, det vill säga att jag vart pysslig som min mor uttrycker det. Jag började dagen med frukost till friidrotts-EM, laddade inför cooper-testet på min kära far som visade sig vara i bättre form än man kan tro, eller i alla fall som jag trott(!) Men istället för att ut å kut själv därefter, valde jag trädgårdsarbete. Så nu ser rabatterna ännu lite finare ut efter ännu mer rensning och lite krattande. Finns inte mycket som man känner sig mer pysslig av än trädgårdsarbete så det gäller ju att passa på när man har en trädgård att pyssla i. Som pricket över i:et fortsatte jag sedan på mitt lilla projekt (som jag inte kan nämna ännu!) innan mamsen ramlade in genom dörren redo för ett Zumba-pass! Efter en timmes svettandes i den norrländska tropiska värmen lagade jag till en fiskgratäng på lax med massa broccoli, eget potatismos och en citronsås som jag kunde haft mindre citronsaft i. Men som trots allt blev helt klart godkänd! På det mumsade vi i oss nybakt kladdkaka i muffinsform med björnbär och vaniljgrädde, cause we deserved it!

Pic by missupsidedown

 

Fotograf & Makeup artist Linda-Pauline skrev 2010-07-29 @ 09:17:17

sv; Tack, söta du<3


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥