Vad du är söt min kära lilla ponny
skrivet 2010-08-25 klockan 22:34:53

Har ikväll tillsammans med bror + flickvän firat systeryster lite i förskott på födelsedagen när hon idag gästade huvudstaden. Middag, öl och massa glada skratt. I present blev det frisörbesök med allt vad det innebär och en ekologisk hårinpackning från Björn Axén. Får se om man kan få tillåtelse att lägga upp en före-och-efter-bild när förändringen är gjord(!?) Något som förhoppningsvis kommer dyka upp även på me myself & i inom snar framtid. Är i stort behov av både färg och form i dagsläget känner jag(!) Annars är det kost och näringslära som står på kvällens schema, dock inte i form av något intag av nyttigheter, är fortfarande ballongmätt efter middagen. Däremot har jag några enstaka instuderingsfrågor att beta av innan morgondagen gryr. Om jag kände mig som en duracellkanin igår, är jag väl en liten pluggponny idag.


Har fortfarande (1 år senare!) ångest över mitt bortkapade långa hår.

Hur ska man annars kunna tota ihop sådana här härliga frisyrer!?

 

Syster skrev 2010-08-25 @ 23:43:49

Och du vill att jag ska kapa mitt ;) Tack för en mycket trevlig ikväll!



Många Kramar

sv: syster skrev 2010-08-26 @ 15:51:45

Mjo, fast du är ju så fin i kortare, med det inte sagt att du måste kapa det kortkort ju :P


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥