Söndagsmys, EM-silver & Crazy Hearts
skrivet 2010-08-01 klockan 23:32:54

Ett EM(MA)-silver kammades hem ikväll, tjohooo! Det var väl ändå på tiden att hon fick lyckas riktigt bra och ordentligt i ett större mästerskap. Toppenkul! När idrotten är som bäst. Jag glädjs lika mycket varje gång, oavsett vem som lyckas, men det är alltid som roligast när det kommer något nytt och lite oväntat i dessa sammanhang. Samtidigt är jag inte helt främmande inför förutsägbara stories heller. Som i t ex Crazy Heart. Väldigt förutsägbar ur mina ögon sett, men ändå helt lovely. Men så gillar jag ju att följa människors olika livsöden. Inte för att jag tror på ödet, snarare tvärtom. Vi väljer alltid själva vår väg genom livet allt eftersom händelserna går oss förbi. men det är ju bara min uppfattning. Vad man kallar det har jag nog dessvärre inget bra ord för(!?) Hur som helst, söndagen har vart mys i solen med trevlig läsning, bullbak och annat smått och gott. Nu snart nattisdags, men först lite mera läsning as in to be continued..

 


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥