Händelsefattig tisdag med viss drift
skrivet 2010-04-06 klockan 23:44:34

Händelsefattig dag om något, men dem behövs helt säkert emellanåt dem med. Efter att betat av diskberg och joggingtur under förmiddagen försökte jag hitta motivation till att studera flitigt innan det var dags att bege sig till jobbet runt 16-tiden. Motivationen uteblev och istället fastnade jag i ren nostalgi framför Rain Man TV4 Film. Man skulle kunna tro att det är TV4 jag börjat jobba för som jag glor på alla deras kanaler. Så är ju dock inte fallet, det råkar bara vara så att jag i brist på andra filmkanaler och ointresse för diverse serier på de kanaler jag faktiskt har, hellre väljer just TV4 Film i dagsläget. Who knows, om några månader är jag kanske tillbaka till Kunskapskanalen(!) Jobbet flöt annars på bra ikväll, men i brist på inbokade instruktioner blev det mest drift för hela slanten. Med andra ord rent terapiarbete, om än ett smått svettigt sådant. Jag intalar dock mig själv att om jag börjar från scratch redan nu och gör det ordentligt och petigt noggrant så blir det lättare att hålla efter framöver och med andra ord mer tid över för roligare saker, som att mingla runt och tjöta med folk(!) Nu lär det säkerligen dyka upp annat som jag kan pula på med så småningom, men mycket hellre vara sysselsatt till tänderna än att gå sysslolös. Efter två knäckemackor med ägg och två stora glas mjölk har jag nu bäddat ner mig och känner på mig att jag kommer duna gott så fort jag stängt ner Laban här (Laban är numera namnet på min dumburk eftersom den är vit och svart och beter sig som ett spöke till och från). Zzzzzzz..


 


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥