Springtime - bokstavligt talat
skrivet 2010-04-04 klockan 11:02:36

Våren verkar ha kommit för att stanna. Finally! De senaste två dagarna (exklusive today) har vart underbart härliga. Visst blåser det fortfarande alldeles för mycket, men jag klagar verkligen inte. Vi går ett steg närmare sommaren för varje dag nu. Hur som helst gör dessa dagar att man bara inte vill stanna inomhus och idag tänkte jag inviga löpstegen. I alla fall i den mån jag orkar(!) Min kondition suger när det kommer till att springa, just en bra inspiration som träningsvägledare man är och förebild som personlig tränare man ska bli. Men jag skyller på att jag faktiskt inte valde att bli sjuk i höstas och vintras och att jag lika långt ifrån valde att paja vänsterknät för en period tidigare i år. Har precis kommit underfund med att det kommer bli lite pussligt att få ihop allt framöver, men skam den som ger sig. Jag brukar ju vara duktig på att sträva efter den perfekta balansen för att det ska gå ihop, så det ska nog lösa sig. Jag får bara inte glömma bort att ha roligt på vägen också. Mycket viktigt! Men skutt i löpartajtsen nu och ut och flåsa lite. Have a happy easter day!

In big need of some new runningshoes.

 

 


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥