I'm moving on
skrivet 2010-04-10 klockan 00:00:28

Det senaste dygnet har vart omvälvande. Jag har nog fortfarande inte riktigt förstått att det är sant, att sådant här faktiskt händer. Inte i mina vildaste fantasier hade jag nog kunnat drömma om att jag skulle kunna ha sådan tur(!) Jag menar generellt det mesta i livet den senaste tiden, men framförallt och just nu, handlar det om det uttjatade ämnet hitta bostad. I torsdags förmiddag la jag, efter några veckors sökande, in en annons. Lägenhet sökes till tjej 28 år. Ett dygn senare, denna förmiddag, har jag (som jag ser det) fått det mest ultimata erbjudandet jag i dagsläget kan tänka mig. Och ja, nu är det bara att börja packa åter igen, för jag ska flytta till en jättefiiiin lägenhet! Update kommer inom kort.



namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥