Sienna Miller for BOSS Orange
skrivet 2009-09-06 klockan 16:35:17

Ok, jag vill ha en ny parfume nu. BOSS Orange for women. Så alla ni som i dagsläget befinner er på resande fot (och mot förmodan läser detta!?) kan ju skänka mig en extra tanke när ni befinner er i TaxFree-shopen nästa gång..! Sienna Miller är ansiktet utåt för just denna, underbart! Otroligt vacker kvinna. Att det dessutom är för just BOSS by Hugo Boss gör ju inte saken sämre då jag älskar det mesta som Hugo kokar ihop. Kanske inte den ultimata Anna-doften då jag sällan eller aldrig doftar något i vaniljväg. Men denna vaniljbas i kombo med oliv och sandelträ gör den helt klart annorlunda de andra typiska vaniljdoftande parfymerna. Apelsinblomma, jasmin, plommon och kanel utgör annars mellannoten som toppas med ÄPPLE (my alltime favourite om man bortser från persika och melon)! Helt enkelt en klockren höstdoft. Bilderna i collaget är för övrigt plockade från backstageplåtningen, som jag sedan klippt och klistrat lite med i brist på andra spännande göromål en grådassig söndag som denna.

 

 

 

BOSS Orange for women hamnar helt klart på höstens önskelista.

 

 

 

Mia skrev 2009-09-06 @ 20:50:10

Haft en bra helg? :)

Bitterfitta skrev 2009-09-20 @ 08:45:15

hehehe...föll pladask för den, och jag håller med dig, tycker inte att jag passar i vanilj men den här var helt annorlunda mot andra "vaniljparfymer" :)


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥