Happy f*cking birthday to me helt enkelt!
skrivet 2009-09-29 klockan 01:06:45

Jag studsar runt som en färgglad liten krambjörn på små rosa fluffiga moln ikväll. Jag är lyrisk, speedad på adrenalin och bara helt överlycklig! Tänk att något så litet kan avgöra så mycket. Och framförallt vad slumpen kan avgöra helt makalöst mycket (en annan historia som behöver ett inlägg för sig själv)! Jag öppnade min mejl runt 20-tiden ikväll och ville sedan bara skrika rakt ut. Skriket uteblev dock med hänsyn till två små nattisklara kids som antagligen blev tillräckligt skräckslagna av att se denna galenpanna studsa runt som en jäkla gummiboll i lägenheten. Jag tog mig in!! Oh yes i did, and i still can't believe it. Resterande tid av kvällen har jag mer eller mindre suttit klistrad vid telefonen. Inte bara pga diverse gratulationer på födelsedagen utan självklart också för att ringa och sms:a alla nära och kära om dagens big news. Never thought that turning 28 years old would give such a happy feeling, but today was sertainly one of the best days ever and now i only see them coming. Helt underbart! Har inga ord. Efter helvetesdagen no 1 kan jag inte fatta att detta verkligen har hänt(!?) Har läst mejlet en gång, två gånger, tre gånger och antagligen snart tio gånger om för att försäkra mig om att jag inte läst fel. Tankarna snurrar som aldrig förr och jag har nu en miljard saker att ta itu med och det känns inte annat än hur roligt som helst. Men jag måste nog få sova på saken nu och få vakna upp imorgon, läsa mejlet igen och sedan inse att det inte var bara en dröm. Detta är sagolikt!



 

 

 

Vardagstugg skrev 2009-09-29 @ 12:03:13

Jag är så glad för din skull! Jag lånar ett fluffmoln och hoppar lite jag med! Studs, studs! =)

kram!


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥