One more haircut och soft kvällsmys
skrivet 2009-10-15 klockan 00:55:03

Så vart jag nyfrissad..again! Ja jag vet, det är helt crazy. Vad ska hända härnäst tänker ni!? Raka hela skallen kanske? Njae, don't think so. Men har man möjligheten att få känna av lite för att senare bestämma sig för att man nog vill kapa lite till i alla fall, ja då är det klart man gör det också. Nu vart jag korthårig igen, dock inte lika kortis som sist för cirkus 2 år sedan och än så länge har jag inte gjort något åt färgen. Har så förbaskat svårt att bestämma mig för om jag ska va ljus eller mörk!? What do YOU think? Ljusare vill jag ändå alltid bli mot sommaren och nackdelen med att då fixa sig mörk under höst- och vinterhalvåret är att man aldrig uppnår samma schyssta färg till sommaren om än man ljusar upp och slingar och har sig. Resultatet blir never the same. Men vem vet, kanske Malin kan överraska och faktiskt lyckas med något ingen annan gjort tidigare(!?) I-landsproblem om något, men jag måste få vila hjärncellerna från bostadstankar ett tag också om än det numera är prio ett i mitt, för tillfället, inte fullt så händelserika liv. Te, nybakta scones som jag bara älskar, ett glas cola och Polly's till Greys har annars kvällen bjudit på. Allt hemma hos familjen Quist efter kapandet av mitt hårsvall. Får bjuda på pics på nyfrissad Anna imorgon i brist på andra news, men nu står John Blund på tröskeln och trampar..



Alicia skrev 2009-10-16 @ 00:09:43

Jag vill se bild på den nya snygga frisyren.. :)


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥