Viss bostadsdesperation och boring weathertalk
skrivet 2009-10-06 klockan 23:50:24

Mina dagar spenderar jag numera på Blocket.se i ren desperation. Nä ok, det är inte helt sant, men näst intill och det skulle ju faktiskt vara helt underbart om jag fått landa någonstans lagom till kursstart om två veckor(!) Mitt hem fick dock vackert förflyttas till annan location under helgen som passerade då förrådsutrymmet det ockuperat de senaste månaderna nu ska renoveras. Passade på att rensa och omorganisera lite i samband med detta och kan bara konstatera att det är sjukt vad man hinner samla på sig pryttlar på ganska kort tid ändå. Jag är verkligen sååå i behov av en lägenhet nu! Har mailat, och ringt, och kikat på, men inget napp ännu. Vet snart inte vad jag visat mitt intresse på eller ej då jag i princip kastat mig över varenda annons som ploppat upp den senaste veckan. Vet inte heller vad jag skulle göra utan mina kära gosegrisar (framförallt finaste Josefin!) som jag snyltar på i dagsläget, de är bara för underbara som står ut med mig och så har gjort en längre tid. Mer än guld värda and i will never forget! De två senaste dagarna har ju annars vädret vart så där höstigt härligt med strålande sol, klarblå himmel och friskare luft. Jag har kyligt trotsat de kalla vindarna och faktiskt spenderat dagarna mestadels utomhus. I know, that sounds craaaazy..! Kommer antagligen få en syrechock om morgondagen ter sig någorlunda likadan. Förmodligen är det dock inget jag dör av(!) snarare tvärtom skulle jag tro(!?) Men nu babblar jag bara en massa banankaka här så jag får nog ge upp hoppet om att tro att jag ska hålla mig vaken mycket längre denna tisdagskvällen. Återkommer some other day när bloggspiriationen förhoppningsvis vänt uppåt igen.




namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥