Longing for lullabies allover again
skrivet 2009-11-11 klockan 23:53:53

Det är onekligen svårt att inte bry sig när man faktiskt bryr sig. Have you ever tried? I have. Det funkar inget vidare. Samtidigt som jag förespråkar att man inte bör lägga vare sig tid eller energi på sådant som man ändå inte kan påverka så blir jag helt sjukt frustrerad när jag ser en lösning i problemet som inte tas emot med öppna armar i ren korkad åsne-envisa. Jag ger dock aldrig upp när jag tror på något till fullo, inte förrän jag blir ombedd att göra så. Det är få gånger detta inträffat. Egentligen bara en gång och det tog emot like hell att acceptera och bara ge upp den gången, det känner ni ju till. Just nu är jag bara trött, och med trött menas sömnig och för en gångs skull ingenting annat.


ABSSOLUTAARNELA skrev 2009-11-14 @ 08:52:30

godmorgon, va ska du göra idag? :)


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥