Fullproppad skalle med doft av persika
skrivet 2009-11-09 klockan 23:03:06

Nytvättat hår är bland det bästa som finns, allra helst med en doft av persika. Det händer så mycket runt omkring mig på alla plan nu att mina stackars hjärnceller inte riktigt hänger med. Bloggandet har helt klart blivit lidande vilket jag motvilligt ska erkänna känns en aning trist. Men jag känner mig så snurrig och virrig i dagsläget samtidigt som jag är helt upprymd så jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen(!?) Bostadsdilemmat har ju som sagt äntligen löst sig och jag har både skrivit kontrakt och fått nycklar. Flytten blir av till helgen efter en viss uppfräschning av bl a väggar och tak. Känns helt underbart skönt! Måste bara fixa klart med elleverantör och lite sådana tråkiga måsten innan jag äntligen kan släppa fokuset på allt vad som heter bostadsletande och dessutom (förhoppningsvis) få sova om nätterna(!) Skolan är annars i full gång och idag har det tragglats anatomi i 9 timmar(!) sjukt roligt och intressant, men jag behöver nog inte ens försöka föklara hur proppfull min skalle är av all ny info. Jag trivs dock som fisken i vattnet och ser varje dag fram emot vad som komma skall. Min lyckospiral fortsätter onekligen uppåt och den härliga känslan är obeskrivbar! Snart är jag helt back on track på alla plan som existerar och jag önskar innerligt att jag kommer få dela det kapitel som nu tar sin början med just dig! Vill att min tillvaro ska fortsätta förvandlas och bli allt mer rosaskimrande, so please stay..


justdidit skrev 2009-11-10 @ 13:53:06

Ledsen att du drogs in i allt det här:/.. Jag har dock aldrig sagt att jag är en bra kille, och det här är bara toppen på isberget.. Tokigt.

Ta hand om dig!

Alicia skrev 2009-11-10 @ 19:46:21

Jag gillar det jag läser.. Fortsätt må bra och ha kul! :) KRAM

sv: justdidit skrev 2009-11-11 @ 00:14:49

Utgången av det hela kanske inte var den bästa, men det är inte jag som farit illa vännen, så tänk inte mer på det..

sv: alicia skrev 2009-11-11 @ 00:16:28

Tack gumsan! Allt känns verkligen toppen, helt underbart! :)


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥