En riktigt fab day med min bästa vän migränen
skrivet 2009-11-11 klockan 01:13:15

My god what a fucking day.. Lyckas på något märkligt vänster alltid hamna i situationer där jag blir beskylld för saker och ting jag faktiskt inte har med att göra, en del mindre allvarliga än andra, men same shit anyways. Dagens händelse har jag faktiskt aldrig tidigare varit med om någonsin (jäkla tur är väl det!), kanske just för att det inte stämmer överens med några av mina moralkakor alls(!?) Inget jag hänger i julgran och mår dåligt över förvisso, men det kom liksom från ingenstans om än kanske inte alltför överraskande ändå, och sedan är jag inte mer än människa trots allt. Är inte helt i avsaknad av förståelse och empati, snarare tvärtom. Ibland till och med för ofta för mitt eget bästa. Who knows? Med den smärre chocken kom dessvärre även migränen (om den inte enbart berodde på den mentala träning vi avslutade dagen med i form av att ligga på filtar på klasssrumsgolvet a la dagisbarn vid vilostund!?) som resulterade i att stupa-i-säng med en gång jag kom innanför dörren. Ibland vill man liksom bara hugga av huvudet och lägga det åt sidan ett tag. Det känner ni väl igen? Jag älskar mina gosegrisar för allt i världen, men det ska bli jäkligt skönt att få flytta in i mitt eget lilla kråkbo till helgen och någonstans känner nog de samma sak. Om någon däremot känner till en kurs i hur man lär sig sova, just give me a call! På sistone har det inte riktigt fungerat alls för mig trots att jag inte vill annat än att få SOVA(!)


justdidit skrev 2009-11-11 @ 10:09:15

Vad har du nu ställt till med?:/ Dig måste man hela tiden hålla ett öga på för att du inte ska hamna i problem.. Som att vara småbarnsförälder igen..

Nu försöker du sköta dig bästa tjejen!:)

Alicia skrev 2009-11-11 @ 19:18:30

Stor kram!

sv: justdidit skrev 2009-11-11 @ 21:25:17

Javisst, eller hur..! Jag tycker jag sköter mig exemplariskt :D


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥