30 graders hetta och nu står John Blund på tröskeln
skrivet 2009-05-31 klockan 01:21:15

Det är jobbigt att veta vad man vill när man ändå inte kan påverka för att det. Saknaden är obeskrivlig men dagen har annars flutit på rätt bra. Solen har strålat som aldrig förr och termometern överstigit +30 grader i skuggan(!) Det är sanslöst varmt, när luften dessutom står helt stilla. På gränsen till outhärdligt om man inte tar skydd i skuggan. Vanan av sådan värme sitter ännu inte i och jag svettas bara jag tänker på ordet hetta. Men med någon vecka till och samma goa väder så kommer jag inte klaga en sekund. Det vill säga, om regnet behagar friska upp luften om nätterna. Nu ska jag lägga min schampodoftande kalufs på kudden och önska en god natt till allas vår kära John Blund. Sweet dreams and don't let the bedbugs bite you!



Hoppas på att sussa så här gott inatt!



namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥