There is a cure! - och en liten medaljceremoni
skrivet 2009-05-08 klockan 09:20:51

Min kära sambo behagade äntligen höra av sig igår och talade om att han nu befinner sig på svensk mark igen. Det känns onekligen skönt. Får se om han överlever sjöslaget bara som de drar iväg på i eftermiddag!? Fick i alla fall chansen att berätta om vår underbara spindelinvasion här hemma (min sanering igår gjorde som väntat ingen större skillnad), som visade sig vara något jag inte behöver oroa mig över. Det finns visst någon spray, som han sa. Antar att det varken rör sig om hårspray eller nässpray(!?) så nu behöver jag bara stå ut med de krypande små djuren till på söndag då jag kommer se till att han gör något åt dem. Den ovälkomna förkylningen sitter fortfarande i om än jag inte känner mig lika trött och hängig idag. Ska fly fältet om ett par timmar och bege mig iväg på en kortare dagsutflykt för att knäppa lite bilder vid medaljceremonin som de håller för min tappre riddare och hans kompanjoner senare idag. Tydligen bjuds de på gofika efteråt också, låter ju smaskens! Hoppas bara för guds skull att det inte kommer på burk eller som frystorkat, då avstår jag nog hellre.



På söndag ska det sprayas!



namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥