Surfsnack och underbara Feel-Good-böcker
skrivet 2009-03-25 klockan 23:48:25

Jus! Ja just Jus! Du vet var du ska trycka för att få mig på riktigt gott humör. Surfing! När ska vi tajma detta? Jag vet inte i hur många år jag tjatat om denna surfing. Förhoppningsvis ska min bloggheader (som jag även har som skrivbord numera) inspirera och motivera mig tillräckligt för att min dröm en gång ska bli verklighet. Och näe, jag satsar inte för något Beach 2009 eller så om än jag är en hejare på gymmet numera, det blir snarare en välkommen bonus. Min dröm ligger i mitt egna strandcafé på Hawaii (eller liknande). Glida runt i flipflops hela dagarna och sörpla fruktdrinkar, det är min melodi. Wiiiie!! Att senare när solen börjar gå ner sätta sig i en solstol eller gosa ihop sig i en hängmatta och läsa en helt underbar feel-good-bok, det kan inte annat än vara livet!

Apropå underbara feel-good-böcker måste jag bara rekommendera En liten hattaffär på hörnet skriven av Marita Conlon-McKenna. Du kan inte annat än le när du läser denna mysiga roman. En annan skön bok är Lisa Jewell's Vince & Joy. Joy..det skulle man fått heta. Vore en omöjlighet att känna sig nere om man hade ett namn som betydde Glädje! Men å andra sidan är det nog bara sunt att faktiskt få känna sig lite nere ibland..






jus skrev 2009-03-28 @ 22:26:06

Söt! nu fick jag gåshud...gud va jag längtar - shit va vi ska surfa!!!


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥