Sommarminnen och schyssta cruisers
skrivet 2009-03-28 klockan 23:18:58

Jag är fast! Kommer antagligen inte missa ett avsnitt av säsongens Robinson, om det inte urartar och blir till något det alltid varit. Javisst, det är TV! Men skadeglädjen sägs ju också ska vara den sanna glädjen, inte sant? Jag menar, hur många satt inte och var avundsjuka när de i tidigare Robinson-säsonger fått leva på en ö med underbara stränder, turkosblått vatten och palmer fulla av kokosnötter och inte haft mycket annat för sig om dagarna än solat och badat. Möjligen fiskat lite och tävlat såklart, men hey!? I denna säsongen kastas de in i ett träsk och massa andra jäkligheter, utan mat och utan tillhörigheter, yes!! Lite tufft ska det ju vara, annars är det väl ingen match!?

Babblar annars med Jus på MSN ikväll och utbyter gamla sommarminnen. Grävde upp ett flertal bilder från ett antal år tillbaka och kan konstatera hur annorlunda jag ser ut beroende på hårfärg. Blir nog en ljusare variant till denna sommaren, är trött på att få missfärgat hår då solen bleker det efter att man tonat mörkare, vill inte ha grönt hår! Om än jag annars gillar grönt väääldigt mycket!

Vi får se om det blir någon favorit-i-repris i år.. Vore toppen om vädrets makter ville detsamma. Men en cykel- och tältsemester på Öland är faktiskt inte fy skam, under rätt omständigheter vill säga, man lär ju sig ju till nästa gång om inte annat. Med andra ord ska jag vaddera min bak, åtminstone första cykeldagen. Jag ska ha spf 50 om vi cyklar på dagen och solen skiner och jag ska framförallt skaffa mig en solhatt eller en töntig keps! Då borde jag vara i hamn.. Åh jag längtar redan efter sommaren! Jag bor i fel världsdel, that's a fact!



Den här färgglada Beach Cruisern från Nirve hittar du hos Ohana.se


Linnea skrev 2009-03-29 @ 11:13:36

Hej! Vad roligt att du har skaffat en blogg :) Här är allt bara bra, jag trivs bra på praktiken också! Jag lovar att det är en helt vanlig bikini jag har köpt och inga lederhosen! Tror inte det blir några såna ;) Är allt bra med dig? Johan berättade att du har börjat på ett nytt jobb? Hoppas du har haft en bra helg! Kramar

brodertuck (men inte så rund) skrev 2009-03-31 @ 23:45:14

Hahah ge mig en cruiser!


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥