Gråa dagar med små färgklickar
skrivet 2009-03-27 klockan 12:59:20

Idag är en sån typisk grå och trist dag då jag gärna drar täcket över huvudet igen och somnar om. Vissa dagar funkar det bra, men desto fler dagar vaknar jag senare med huvudvärk och en rastlöshet utan dess like. Så hur tråkigt det än ser ut på andra sidan fönsterrutan pallrar jag mig ändå upp och avnjuter en nödvändig frukost framför TVn. Nu när vintersäsongen nått sitt slut och jag inte längre kan sitta och heja fram våra svenskar i diverse världsmästerskap och världscuper som en annan sportnörd, är jag tillbaka framför Nyhetsmorgon. Att fördriva tiden framför datorn är annars inget större problem, vilket jag tror de flesta håller med mig om. Och visst har jag mer eller mindre bannlyst all denna ytlighet vad gäller mode, skönhet och fashion som sprids över världen via internet på var och varannan blogg, men för den skull kan jag långt ifrån påstå att jag är ointresserad av det. Så när jag surfade runt på the world wide web imorse hittade jag ett par tokschyssta pjucks! Nike Womens Blazer Mid Premium i vitt cross-print-pattern allover med limegröna detaljer. Något att helt klart sätta upp på önskelistan!



Dessa sköna sneakers och annat godis hittar du på Shelta.se



namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥