Valvaka med P4, Ahlgrens och Fabel no 677
skrivet 2009-06-08 klockan 00:06:40

Mitt nya lilla projekt börjar så smått ta form. Kan än så länge bara avslöja att jag använder garn från Fabel i min stickning. Bör kanske tillägga att jag inte stickat sedan jag var 10 år och stickade mumintroll i slöjden, så det tar sin lilla tid. För det här är bra mer avancerat än mumintroll. Inte för att jag idag kommer ihåg hur man stickar dem heller(!?) Det är tur man har en mor som är ett riktigt pro! Lyssnar annars på valvakan i P4 samtidigt som jag mumsar Ahlgrens Bilar. En av mina favoriter vad gäller godis, helt klart. Testade för ett tag sedan deras Husvagnar, supergoda! Inte alls lika tråkiga som vägskyltarna och hjulen. Rekommenderas varmt. Valvaka ja.. Jag har ju inte ens varit och röstat.(!) Jag vet, jag skäms. Har man privilegiet att bo i ett demokratiskt land som Sverige där man har möjlighet att få sin röst räknad bör man ju absolut använda den möjligheten och faktiskt rösta. Jag är för kass. Får skylla på dålig framförhållning helt enkelt, för så är det ju faktiskt. Sad but true. Är inte alltför insatt i politik i allmänhet och har väl inget gediget intresse för det heller, men jag hoppar ändå högt av glädje när jag hör att SD inte verkar ta sig in i alla fall. Någon gräns får det väl ändå finnas. Så nu vet ni åtminstone vart jag inte står.


Söndagsnytta.

 

namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥