Statistikkoll och anonyma bloggbesökare
skrivet 2009-06-01 klockan 12:10:10

Är fortfarande sjukt nyfiken på vilka ni alla är som hittade till min blogg i lördags (den 30 maj)?? Statistikmätaren visar på bra många fler besökare än någonsin och jag förstår inte hur och varför!? Alla har ni förblivit anonyma. Inte en kommentar. Inte ett spår efter er förutom en punkt i statistiken. Lite spännande men samtidigt, vilka är ni alla?? Har ju inte marknadsfört mig själv särskilt väl, dock av egen fri vilja. Tycker inte om att tvinga mig på andra som många av er nog vet(!) Detta lär förbli ett mysterium. Trots min nyfikenhet och förundran så är ni självklart välkomna åter allesammans för att ta del av mitt upp-och-ner-vända liv och tokigt förvirrade tankar om det mesta i allmänhet.


Spännande, frustrerande och otroligt roligt!



namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥