Med en känsla av paltkoma
skrivet 2009-06-12 klockan 23:36:14

Efter kvällens grillbuffe, som inkluderade inte bara kött utan också majskolv och champinjoner, med tillbehör som tzatsiki, coleslaw, vattenmelon, kex & ostar, sallad med rädisor och så några glas rödtjut (icke att förglömma!) så blev det även efterätt(!) med kaffe till of course, i form av tidigare nämnda kladdkakemuffins. Jag är sååå mätt! Och det var jag redan innan jag bara var tvungen att ta den sista biten majskolv med massa smör på. Går helt enkelt inte att motstå. Nu känner jag någon variant av paltkoma och vet inte riktigt om jag kommer lyckas hålla mig vaken mycket längre till. Men om jag slocknar och vägrar vakna, pilla mig bara mellan tårna så kommer jag flyga upp fortare än kvickt, det kan jag lova!



Känner mig lite såhär för tillfället.


emma skrev 2009-06-13 @ 17:21:01

tack desamma (: hoppas du har en fin lördag nu!


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥