En del kan skatta sig lyckliga med änglavakt!
skrivet 2009-06-05 klockan 22:12:19

Jag har nog aldrig känt att jag haft änglavakt. Har du? Å andra sidan har jag inte heller råkat ut för någon olycka eller liknande händelse där jag överlevt mot alla odds. Och glad är jag för det! Läste nyligen om surfingtjejen Bethany Hamilton som bara 13 år gammal blev attackerad av en 14-foot stor tigerhaj! Hon klarade sig undan med endast(!) en söndertrasad vänsterarm. En grym tjej med stort mod och en enorm livsglädje som, trots det hon varit med om, strax därefter gav sig ut i vågorna igen. Klicka på länken ovan och läs hennes historia om hur hon blev hela världens Soul Surfer!


Bethany Hamilton in action några år efter attacken.



namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥