Kate Moss for YSL - Parisienne
skrivet 2009-12-02 klockan 15:44:26

Kate Moss är liksom bara Kate Moss, mer fab kvinna får man leta efter! Denna parfymen står redan på min julklappsönskelista trots att jag inte ens vet hur den doftar. Antagligen är det fler som liksom jag är såld och till och med redan köpt den, med exakt samma referenser. Paris (Europas modemetropol) och YSL i kombo med Moss kan aldrig bli fel.


 

 

 

Alicia skrev 2009-12-03 @ 07:53:48

Åh den bill jag också ha!

Hoppas att allt är bra med dig annars gumman och att det går bra med nya lyan!

Kram

Felicia - varför lyssna på andra, när man vet man själv har rätt? ◕‿◕ skrev 2009-12-03 @ 15:25:17

snälla ge mig tips på hur jag ska kunna tjäna pengar :D

justdidit skrev 2009-12-04 @ 08:11:45

Klart jag inte kommer kassera den:). Jag tyckte den var jättefin!:) Tack för att du bara är arg som ett bebis-bi:)..



Jag vill ha ditt stöd, men det är lite svårt att följa dina "order" nu under omständigheterna. Det spelar ingen roll att du har haft rätt i allt du sagt:/..



<3


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥