Julmys, bloggdesignande och sköna idoler i TV4
skrivet 2009-12-04 klockan 23:05:06

Jag har vart den lataste av dem lataste denna fredag. Skuttade ur jamasen och sovhörnan strax efter kl 14 idag, helt sjukt skönt! Har poppat julmusik hela dagen (Aretha Franklin och Frank Sinatra är helt klart mina favoriter när det kommer till julmusik) och gjort min första bloggdesign på beställning. Blev helt ok om än jag inte är helt nöjd som den perfektionist jag är. Ni kan kika på den här om ni är nyfikna och återkom gärna med feedback om vad ni tycker och tänker. Min tanke var egentligen att jag skulle målat köksluckorna i lägenheten ett sista varv idag och fixat en golvlist som ser ut som skit efter golvrenoveringen de ordnat med åt mig, men jag kände verkligen inte för det så det får faktiskt vänta till en annan dag helt enkelt. Kvällen har annars ägnats åt minimalt med pluggande och desto mer lussebulleätande, julmustssörplande och Idol-tittande. Med andra ord rent soffpotatishäng(!) Nu är Idol i upplösningstillstånd och jag vet varken ut eller in. Erik sjunger precis en av mina absoluta favoritlåtar och han gör det så fucking awesome att jag inte vet vart jag ska ta vägen här. Drömmer mig tillbaka till Maiden-konserten förra sommaren, damn så grymt! Samtidigt ska coolaste Tove från käraste hemstaden strax ta ton till en av Whitney Houston's mest fantastiska ballader och jag blir glad i hela hjärtat av att titta på detta underbarn. Jag kommer bli glad hur det än går, för mina förtippade favoriter blev kvar till slutet alla fyra och det här måste vara det bästa Idol-produktionen någonsin åstadkommit genom åren. Musik i mitt hjärta för alltid och jag skulle inte kunna leva utan den lika lite som vi kan leva utan syre och vatten. Nu håller vi tummarna hårt för flytt imorgon, hoppas på lördagsmys och ser fram emot ren och skär glädje for now and always!



Tove Östman Styrke - en ny generations Kate Moss?

 

 

justdidit skrev 2009-12-05 @ 00:23:44

Jag gillade inte alls bloggskribenten, upprörande, och vad är det för fel på den karlen egentligen. Jag skulle egenhändigt ge honom däng om jag stötte på honom.. ..som han behandlar kvinnor. Ursch för den skitstöveln! Designen var dock fantastisk!



Honom ska vi inte vara snälla mot!



Tove kommer vi nog få se mer av tror jag, hon är fantastisk!

justdidit skrev 2009-12-05 @ 01:03:13

Du är så fantastisk på att bloggdesigna:).. Sådär, var det tillräckligt mycket om dig?:)

Sov gott:)..


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥