Walking on sunshine - effekten av effektivitet
skrivet 2009-08-13 klockan 12:30:23

Solen strålar och himlen lyser klarblå, än är inte hoppet ute(!) Var uppe med tuppen även idag (med andra ord ingen sovmorgon fram till elva-snåret), har pysslat och donat med både det ena och andra under morgonen och förmiddagen. Plockat undan, städat upp, tömt och fyllt tvätt- och diskmaskin och massa annat som hör till hus och hem. Nu ska jag slänga iväg ännu en ansökan till utbildning så håll nu både tummar och tår hårt för mig. Vore bara så väldigt trevligt att få bli student igen redan i höst och vinter. Jag vill jag vill! Tänker nu fördriva resten av dagen med att lapa sol ute på trädäck, en strålande dag för just detta. Den som känner sig sugen är mer än välkommen att joina, haha!



Trädäcket hos mams och paps.




namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥