Underbara händelserika onsdag
skrivet 2009-08-20 klockan 01:51:23

Vet inte vad jag ska sätta i blickfånget här ikväll..? Kanske det pågående Friidrotts-VM-evenemanget som ikväll gjort att jag seriöst överväger att byta nationalitet då de tävlande av svensk härkomst mer eller mindre verkar falla som när pesten och digerdöden härjade på medeltiden innan de ens tagit sig till tävlingsdagen, så vem hejar vi på då? Azerbadjian kanske? Eller bör jag lägga min utomordentligt smarriga jordgubbstårta med marängtäcke som jag bakade under eftermiddagen i blickfång, som kommer vara dubbelt så smarrig imorgon? Eller kanske 200-års jubiléet och kungligt besök som papsen gärna ville släpa med mig på kan kännas intressant? Mitt telefonsamtal med min älskade Cissi är ju annars en hit, som överröstades av Zlatans egna entourage från Rosengård på Malmöfestivalen. Eller en pågående skilsmässa som nu bara gör mig förbannad, vad är det för fel på folk!?? Eller kanske mina fortsatta funderingar angående jobb och/eller utbildning, jäkla förbannade dilemma..söka soc up next? Eller kanske jag ska fortsätta älta min egna känslomässiga berg-och-dal-bana, som dessvärre inte lär vara över inom det närmsta halvåret..please push the FFW-button. Desto trevligare kanske med den oplanerade myskvällen hos Lusen på fredag med mat och säkert alldeles för mycket rödtjut och snickelisnack om diverse intima ämnen(!?) Eller det föreslagna cocktailpartyt på lördag hos någon snubbe vid namn Anders(?) som jag varken känner eller ens har sett (säkert någon sjukt nördig stekare som jag bara kommer måsta leka Amanda med för att ens vara i närheten av att genomlida kvällen), där planen annars är att gratisdricka oss fulla till knäna (don't ask!) innan festen sedan förflyttas till något av stadens uteställen vilket i sin tur antagligen kommer resultera i en äcklig bakissöndag med universums sämsta andedräkt, fultofsen no 1 och pandaögon utan dess like, ältandes lördagens Coyote Ugly's. Men för att detta ens ska va möjligt måste jag imorgon sy ihop en f*cking cocktailklänning och mecka ihop ett par high-heels av mina älskade Converse i minisize, vilket jag med all säkerhet också kommer att göra. Eller inte! Planerar långt ifrån för cocktailparty när jag drar till de Norrländska tropikerna, om jag överhuvudtaget planerar det någonsin?? Underbara händelserika onsdag, hur i göta petter ska torsdagen kunna leva opp till detta!?



Can't wait until tomorrow..




namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥