Laxlyx i trägårn'
skrivet 2009-08-25 klockan 14:11:26

Solen strålar och det är varmt. Bikinin börjar bli utnött, men det är ju bara gött! Idag leker jag trädgårdsmästare för andra eller tredje(?) gången denna sommar. Något rogivande ändå att  pula på med växter och lite av varje i en trädgård. Ska bli intressant att se om jag tycker detsamma den dagen jag har en egen. Har annars precis mumsat i mig lunch bestående av ihopplock av lite rester i kylen. Lax med färskpotatis, räkor, kräftstjärtar och avocado. Toppad med romröra och självklart lite grönsallad med fetaost på sidan om. Nu är jag mätt för ungefär resten av dagen. Funtar annars på att skaffa mig en hobby i eftermiddag.. Vad sägs om att jag sätter mig på en cykel och åker runt och fotar lite? För det skulle säkerligen lyfta min vardag som en anonym(?) besökare ansåg. Tänker inte ens kommentera den kommentaren, vilket ni förstår som känner mig. Hur som haver, jag är full av bitterhet och förakt denna tisdag pga att folk i allmänhet är dumma i huvudet, men annars känner jag ett rätt skönt lugn ändå. It's time for some fun!







Syster skrev 2009-08-25 @ 14:32:45

Hmm... tror inte du saknar en hobby... Snarare så att du kanske har för många och det blir svårt att välja ibland :)



Kram på du

jus skrev 2009-08-25 @ 16:26:56

asså jag är ju inte ett big fan av skaldjur men det där så och lät ju så himla gott! mums...hungrig..ta lite fina bilder till mig oxå!!!

sv: jus skrev 2009-08-25 @ 16:43:50

Haha, nä jag vet, you're a meatlaaaaver! Ska ta en riktigt najs bild på chilipannbiffarna som kommer serveras till middag ikväll och skicka dig ;)

Vardagstugg skrev 2009-08-25 @ 18:45:06

Kom du ihåg då du o jag var ute på ängarna o fotade upp typ varsin fotorulle på varandra då vi sprang runt o lekte modeller.. upp o ner i träden och på bron..haha! In da hood..tjoho!



kramen

sv: vardagstugg skrev 2009-08-25 @ 19:21:48

How can iI forget, haha.. Shit va länge sen! Måste leta upp de bilderna.. :)


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥