Some deep shit and no shit at all
skrivet 2009-08-26 klockan 23:01:30

Ok, nu har jag verkligen inte ett shit att skriva om, men efter vissa påtryckningar från alla möjliga håll (helt plötsligt!?) så måste jag väl uppdatera dagen med någonting i alla fall. Var uppe med tuppen i väntan på byta-termostater-och-lufta-element-snubbarna (vad kallas de egentligen??), höll mig vaken till lunch men sedan däckade jag, självklart lagom till att de behagade plinga på dörren. Först en, sedan en annan, till slut TRE(!?) I slutändan lekte de fritidsgård och stod och hängde vid biljardbordet medan de snackade om vem som skulle lyckas trycka flest plusmenyer på Macky D efter avslutat arbete!? När de till sist var klara med vad-de-nu-skulle-göra närmade sig klockan 16, beep! Hela dagen hade gått och vad hade jag gjort(?) förutom att jag googlat runt efter jag-vet-inte-vad hela förmiddagen, tryckt i mig två leverpastejmackor, ett gigantiskt päron och en halvliter tropisk juice, snarkat på soffan till Cheers och avhandlat ett flertal klart intressanta ämnen över MSN. Fick i alla fall tummen ur (eller rättare sagt mitt arsle loss!) till sist och rockade loss med både dammsugare och dammvippa till Avenged Sevenfold, för att städa upp efter lortgrisarna till hantverkare (eller vilken yrkeskategori de nu tillhör?). Högst intressant dag, med some really deep shit too.. Påminner lite om onsdagen i förra veckan.



Skruvat av Christophe Huet.




namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥