Music as in love for my ears
skrivet 2009-08-30 klockan 20:46:21

Inte nog med att jag renoverat om, numera kan jag dessutom terrorisera er med all världens musik så fort ni äntrar min värld. Men eftersom jag inte vill skrämma livet ur er mina kära vänner och läsare (då säkert allt för många inte delar min musiksmak!?) får ni allt trycka på PLAY själva om ni vill höra vad som strömmar ur mina högtalare här hemma, i lurarna och i stort sett överallt där jag har möjlighet att lyssna på musik (scrolla ner till iPoden under lovin'loggan and push the button!). En relativt nyupptäckt favorit hos mig (unsigned) är Hology aka. Casey Sabol, helt underbart grym kille(!) som garanterat kommer ta världen med storm inom en snar framtid. Men så länge kan ni njuta av låten Illuminate här hos mig tills ni kan den utantill i skallen. Tips på ny (signad som osignad) musik tas tacksamt emot. Men är nog bäst att jag nämner att alla svenska dansband, smurfhits á la Amy Diamond, amerikansk gangsta'rap och annan hippedi hoppedi undanbedes då jag mer ofta än sällan får öroninflammation av dessa musikaliska(?) fenomen.



Pics by Adam Brochstein

 



Cornelia skrev 2009-08-31 @ 14:42:27

Hur fixade du den där musikgrejen, den var cool!


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥