Utan min ballong till mage
skrivet 2009-08-16 klockan 15:40:19

Idag strilar regnet sakta ner här. Himlen är ljust grå.  Kroppens alla värkar har lagt sig något så när att jag i alla fall kan stå och sitta rakt upp nu. Känner mig dock som en gigantisk ballong, som alltid dessa dagar. Annars börjar magen sakta men säkert försvinna vilket jag känner mig barnsligt stolt över. Om inte annat blir jag åtminstone motiverad att verkligen köra arslet av mig (bokstavligt talat!) i höst och vinter. Att börja ladda inför Beach 2010 redan nu kan ju tyckas lite att ta i, men WTF, ska man köra så ska man! (Eller hur Jus!?) Får se var man kan tänkas landa om ett år eller så.. Har äntligen stakat ut en väg så det är ju bara att styra efter den, dag för dag, i den mån det går. Klart jag har mina förhoppningar, men hinder har ju dessvärre en tendens att dyka upp efter vägen, så dem håller jag nog hemliga ett tag till. Känner att det kan vara dags för lite bygga-collage igen, och när passar det egentligen bättre än en regnig söndagseftermiddag som denna(?)







jus skrev 2009-08-17 @ 22:11:25

Just do it babe...ska vi ligga och paddla på en bräda finns det väl inget annat sätt att va fabulous.. WTF- JUST DO IT! ;)

sv: jus skrev 2009-08-17 @ 23:46:34

Plättlätt! Gissa om jag längtar! :D


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥