Nada inspiration as in killing someone?
skrivet 2009-08-19 klockan 00:10:05

Blogginspirationen har lyst med sin frånvaro idag. Tankarna har mest snurrat i sådan takt att jag knappt hunnit med att registrera dem överhuvudtaget. Har känt mig otroligt ensammen. Jag brukar sällan känna mig riktigt lonely, inte ens när jag faktiskt är det. Men idag är bara en sådan dag. En oerhört jobbig sådan dag. Jag tror jag sätter punkt där för ikväll och förflyttar mig till soffan och intar ryggläge. Förhoppningsvis infaller sömnen om inte alltför många timmar, men tills dess får jag nog leta upp någon lagom uppmuntrande(!?) rulle att glo. I'll be back another day when i'm in a better mood, now i'm just kinda' into killing someone..or something..sort of..







Elin - Ett hus till oss skrev 2009-08-19 @ 08:52:03

Ibland är det svårt att finna inspirationen, hoppas morgondagen blir bättre :)

Bitterfitta skrev 2009-08-19 @ 09:34:29

usch! Känner igen känslan av att vara ensam. Värsta känslan i världen. Hoppas den går över snart. Kanske fel tillfälle att fråga men hur gick det med ansökningarna till högskolan? :)

kram


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥