Softarfriday
skrivet 2009-08-07 klockan 23:33:23

07.45, beep! Trevligare uppvaknaden har jag varit med om. Förbannade långbenta spindelhelvete! Up and away. Cirkus 4 km walking och joggingtur följt av gigantisk hotellfrukost. Snurra ihop en sallad på tonfisk, kräkor, avocado, ananas och couscous. Skutta i bikinin för att runt 11-snåret inta playan i Pim Pim-stolen. Sola och bada i Piña Colada! Ok, inte helt riktigt, men sol, strand, hav och viss frisbeekastning har i alla fall innefattat dagen. Powernap som aldrig blir just en powernap för min del (slocknar minst en timme!), ångande dusch med helrenovering följt av ännu mera fisk till middag ute på trädäck. Skulle kunnat fortsätta kvällen med ett hejdundrande partaj in på småtimmarna, men då försvinner lite poängen med softarfriday tycker jag(!?) Så istället väljer jag att leka datahacker, painta tånaglarna, mumsa gul kiwi och framförallt filmmysa innan det blir dags att duna.


Livskvalité till 100%!


Bitterfitta skrev 2009-08-08 @ 20:59:26

tack...känns lite bättre nu, fått lite grekiska grillspett i magen och en massa kramar av sambon (och pussar av hunden)..men visst, de här dagarna vill man bara förtränga...hur är det med dig? :)

kram

Bitterfitta skrev 2009-08-08 @ 23:03:39

skönt att någon haft en bra dag iaf hehe...har också spenderat lite tid på stranden idag..trots nyckelpigeattackerna vi har i skåne! Var bor du någonstans? :) kram


namn
kom ihåg mig?

e-post (publiceras ej)


bloggadress


skriv vad du har på hjärtat här ♥